sista november

Lördag igen då!
Gårdagen blev väldigt konstig för min del, jag vaknade upp och mådde så himla dåligt så jag beslutade mig för att vara hemma från skolan, men drog i vilket fall dit en kortis pga. att jag var tvungen att öva med min ensemble på en låt vi ska köra på konserten på onsdag. Jag valde att dra dit men knde själv att jag inte hade råd att missa den!
 
Sen sov jag heela eftermiddagen och ville bara bli av med det dåliga! Idag skulle jag ha jobbat oxå men kände att det var inte värt att stå och må lite halvt dåligt i köket, samtidigt som jag inte får det heller!
 
Men jag ska försöka vara lite effektiv idag, fixa lite med julklappar, har nästan de flesta klara haha! Jag gillar att vara i tid! :D
 
Jag var och shoppade lite i torsdags, mest julklappar men hittade såklart en klänning! Den långa koftan köpte jag för någon vecka sen!♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback