Julafton

God Jul allesammans!♥
Nu är det äntligen Julafton och shit vad mycket som kommer ske idag!
Jag längtar mest till att ge bort mina julklappar om jag ska vara ärlig, jag ser framemot att få klappar men det är så himla roligt att ge bort det man själv har fixat och donat med sedan November,hehhehe♥
 
I morse så åt vi gröt, jag fick mandeln föresten haha! Sen så fixar vi lite med mat och dukning, sen runt ett så blir det lutfisk med släkten! Efter detta så ska jag fixa till mig lite, om jag inte redan gör det snart. Sen runt 15 kommer kusinerna och moster hit och det blir lite Kalle Anka, sen klappöppning, sen mat och sen blire mys!
Senare på kvällen har vi något som vi kallar julklappsbyte, 50kronorspresent typ. Alla köper något för runt 50 kronor och sen skriver vi nummer på lappar och lottar en efter en. Man får ett nummer, tar en klapp och sen kan man om man är efter byta till en annan om man vill ändra. 
Lite flummigt sagt men kul!♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback