15 december

Hej!
Tredje advent nudå, jag såg precis att jag bloggade senast för en vecka sen så tänkte slänga upp ett litet "catch up" inlägg. Men det har inte hänt så hiimla mycket!
 
Jo på lucia så var hela min klass ute och spelade och sjöng för lite cash till studenten, vi var på några företag hit och dit men även sen på drottninggatan vilken var jävligt roligt!
Vi tjänade en hel del kan jag säga så nu blire att dra ut igen  någon dag och spela kan jag lova!
 
Men annars så rullar allt på helt som vanligt, är just nu hemma hos Andreas och gör inget speciellt. Har jobbat för första gången på en månad idag! Snacka om att jag blev slut i kroppen efter 7 timmar i ett varmt kök! Men det var värt varje slant!
 
Nu ska jag försöka vara lite social så godnatt på er!
 
 
Bild på tyra från vår lilla håltimme med fika♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback