Snart lov då!

Hej, vilken seg dag!
slutade halv fem och drog hem för att arbeta mer med skolan! Jag mår mycket bättre så det fick bli ett super roligt pass med syrran, Body Combat som handlar om att typ boxas och kicka i luften med lite styrka på det vilket var super effektivt och kommer nog ha massa träningsverk imorgon, känner det redan!
Ihelgen blire nog inge bloggning för jag ska nämligen iväg ner till Bleking och fira Påsk! syrran följer inte med för hon ska jobba men det ska ändå bli sjukt roligt att träffa alla igen, saknar dem såå!

Nu sitter jag med te och kollar på Body Of Proof på femman och ska faktiskt snart sova, var bara tvungen att uppdatera min dag! Så godnatt och puss!♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback