Closer

Igår så hade jag håret uppsatt i en slarvig tofs som jag innan jag satte upp den lockade håret, Det var lite anorlunda än vad jag brukar göra men det kändes finare så att det inte blev alltför mycket med alla mina kläder och sånt. 
Min sminkning blev en lite ljusare sotning på med hjälp av min nya kajal från Maybelline och sen använde jag mig av min nya ID ögonskugga i grå/silver glittrig som har en väldigt djup färg och täcker ögonlocket väldigt mycket, jag använde mig även av en lite ljusare grå/silver längst in på ögonlocket för att inte få en helt täckande färg över hela ögat, utan det gav en lite ljusare och finare look tycker jag! Hoppas ni hade det underbart och Gott nytt år till er alla!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback