sista september

Hejsan!
Mina senaste dagar har varit jätteroliga!
Jag har haft fullt ös hela helgen, varit ute med kompisar ungefär varje dag och ba chillat och umgåtts, kört mycket singstar hahaha!
 
Idag var det en väldigt skön/oskön dag. Jag gick i skolan 13-17.00 och jag lunchade med Robin innan skolan och chillade i skolan efter. Jag drog sen till Globen och köpte mig ett par behövande svarta jeans eftersom mina andra gick sönder häromdagen.
 
Så sen har jag inte gjort så himla mycket. Imorgon ska jag upp och gymma runt halv tio för jag vill få tillbaka den regelbundna träningen som jag hade innan!
 
Men nu myser jag vid tv:n♥
Bjussar på lite bilder som tagits på sistone!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback