00:13:00

Hejsan!
 
Dagarna bara flyger iväg och snart är det helg igen! Shit assa!
Idag har jag iallafall jobbat och gått i skolan, det gamla vanliga som händer mig, vilket inte är så mycket just nu.
Men det rullar på iallafall!

Imorn ska jag ha sångafton i skolan, nervöst! Men det ska bli superkul! Ska köra en Gavin Degraw låt som jag verkligen gillar! Sångafton är när alla sångare framför varsin låt helt själv, man får se allas röster på ett helt annat sätt med sångafton vilket är jätteroligt att se. Vad alla väljer för låtar och sånt ju! :D
 
Tänkte bara slänga in ett litet inlägg nu bara för att visa hur det står till haha!
Men ska faktiskt ta och få min sömn nu så hoppas ni fått en jättebra dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback