Paris

Heej! Jag har nu kommit hem från Frankrike, eller ja igår eftermiddag kom jag hem!Jag hade en underbar weekend med mamma, moster och mormor med massa mat lite shopping och massa promenader upp och ner för trappor hahah!

Vi åkte alltså väldigt mycket tunnelbana och taxi, jag fick sitta längst fram i taxin och prata med föraren för det var jag bara som kunde lite franska hahah!Vi kollade på alla typiska turistgrejer såsom Eifeltornet, Triumphbågen, Monmatre och massa mer!Jag blev tillochmed av målad av en konstnär på Monmatre, skitkul! 
Vi var på något som heter Buddah Bar en kväll, en mäktig restaurang med jättemysigt inne och mycket inredning:) Då åt vi världens godaste Sushi och dyr var den nog!
Ja, vi åt ju hela tiden typ! Frukost på hotellet, lunch ute och middag ute, det blev även några fika instoppade mellan maten oxå, vilket är ett måste! 

Ja, så kommer vi till vädret. Vi hade uruselt hela helgen, det spöregnade ena sekunden och andra blev det upehåll men det regnade i stort sätt hela helgen tills dess att vi skulle åka på söndagen då det sprack upp och blev skinande sol och varmt!

Nä men det var verkligen en lyckad resa för min del! Och nu har jag äntligen varit i Paris som jag alltid velat♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback