Andra dagen på nya jobbet

Hej!
Helt slut efter denna lååånga dagen. Jag jobbade inte länge men jag har gått i skolan och pluggat oxå vilket gjort dagen ännu stressigare. Men jobbet gick jättebra! Jag lär mig fortfarande köket och det tycker jag är bra och roligt! Få göra burgare och städa lite till och från men jag lär mig supermycket av att jobba där än så länge! Imorgon är det sista utbildningsdagen vilket gör mig en riktig provanställd efter detta!
 
Men annars så rullar allting på som vanligt, längtar tills nästa vecka då det är looov och man bara kan ta det lugnt, jag jobbar inte på hela den veckan sen så då kan jag menalt förbereda mig till veckan därpå med jobb och skolan hahaha!
Men nu måste jag ta och sova för att klara av 2 prov i morgon, så god natt på er alla♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback