23/10-13

Hejsan!
Idag har det varit en lång men skön dag, hade 2 prov idag varav ett muntligt i svenska som gick åt helvete. Men det går att fixa upp sig på  och sen ett i historia som kändes jättebra :)
Efter skolan skulle vår klass repa på lucia tåg men jag kunde inte vara med för att jag var tvungen att jobba, vilket i och för sig är väldigt roligt just nu, jag har fått å himla bra feedback från alla som redan jobbar där vilket är jättebra och väldigt roligt att höra från andra!
     Nu är min utbildning på Mcdonalds färdig så nu kan jag bara få massor med pass och jobba häcken av mig för att få lite cash! Jag kan allstå nu köket, lite stressigt och förvirrande ibland men då äre bara att fråga vilket gör det hela så mycket skönare. Och att bränna sig har börjat bli lite standard för min del haha! Grillen på 200 grader är inte världens roligaste kanske. Men det kommer nog bli llite sånt i början!
 
Men snart är det helg, min föräldrar åker iväg hela helgen så jag, syrran och Jens kan chilla hemma och bara ta det lugnt utan päronen ;)
Men sen är det lov och allt så det är bara att stå ut de 2 sista dagarna!
 
puss och kram♥
 
Bilder på min underbara kompis Tyra från när vi hade en pluggfika på håltimmen idag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback