New loves

Hejsan!
Nu är jag tillbaka hemma i Stockholm och underbara Stureby igen.
Jag har haft det underbart mysigt nere i Blekinge men när jag väl kom hem så insåg jag hur skönt det var att vara hemma i sitt eget rum och med fler av sina grejer. 
      Det kommer kom upp massor med bilder de kommande dagarna från Blekinge eftersom att min dator jag tog med inte riktigt var funktionell så jag sket i att prova! Men jag har fotat runt lite, på hur det ser ut och på midsommar bland annat. 
 
Men först upp kommer mina snygga nya älsklingar som jag köpte på Scorett i Kristianstad för några dagar sedan.
 

Kommentarer
Postat av: linnea

Fina! :D

Svar: taack! :D
hannibunni

2013-07-02 @ 22:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback