De senaste dagarna

Halloj!
Gårdagen blev jättelyckad!, jag var ute med mina gamla kompisar från sturebyskolan och vi träffade på ännu fler som vi kände och lite nya. Men trots all mängd vi gick så var kvällen väldigt lyckad!

Ja, det har inte blivit massvis med bloggning på de senaste dagarna bara för att jag har haft mycket med skolan, syrran och massa annat som gjort att den har fått ligga lite lågt. Men nu har jag sommarlov, fick det igår så då har jag en mindre sak att tänka på! Så himla skönt!!

Idag är mina planer att chilla hemma för att jag vill helst inte vara ute så mycket pågrund av detta underbara regnväder men jag ska iallafall försöka pallra mig till gymmet om ett tag så att jag kan köra igång lite mer igen!
 
Men ni får ha en jättebra torsdag♥
 
Lite bilder från min mobil från de senaste dagarna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback