8 juli

Hej!
De senaste dagarna har varit helt underbara. I lördags så fick jag äran att uppträda och ha ett litet mini gig på en krog/restaurang vilket jag älskade! Det var på Dalarö och jag körde fyra låtar och många aplåder fick jag vilket jag blev helt glad av.
Nej men jag kommer köra där fler gånger och det var en så underbar upplevelse så den vill jag inte gå miste om. 
 
Igår var jag i stort sätt hela dagen med Anna, vi solade, åt gott och sen drog vi till var och en, duschade och sen kom hon på middag hos mig. Sen så drog vi och sov hemma hos henne, hahaha mycket rörigt här känner jag!
Men sen i morse så drog jag till polisen med mamma och syrran för att fixa nya pass, jag ska ju åka utomlands den 12 September till Paris!!!! Ska bli sjukt roligt!
 
Men nu ska jag ta och mysa till det med lite kaffe och sen äta middag kanske 
 
Lite bilder från min instagram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback