Godnatt

Tja! Kvällen blev lyckad idag, jag pallrade mig till gymmet för att köra riktigt tufft, vilket det blev oxå! wiiho, sen så var det bara hem och äta och sen sova. Jag gymmade ganska sent så middagen blev lite senare än vanlligt men det var det värt! Så nu ska jag passa på och sova lite för att vara pigg inför ensemblen imorgon då vi kör jätteroliga låtar, så det ser jag framemot. På lördag ska även jag och mamma göra egen sushi hemma, ska blir superspännande för jag har inte gjort det innan! hoppas det blir gott! Sen blir kanske teater på dagen på lördagen, annars måste jag vila och plugga till historia provet som jag inte hann klart med idag. 
Men vi hörs mera imorgon, hoppas ni haft en suverän dag! puss, och godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback