29 Januari

Hejsan! Det har inte blivit så bra med bloggningen denna början på veckan men jag har inte haft tid helt enkelt. Igår efter skolan så drog jag och mamma och körde ett jäkliga jobbigt pass på gymmet, vi var med i en Aerobic klass vilket var väldigt roligt men ack så jobbigt! Idag så var jag på en Introduktionskurs för övningskörning. Den började halv 6 och slutade för ca en timme sen (21.15) så jag har bara varit hemma ett tag. 
Kursen var väldigt lång men den var faktiskt lite intressant, att det finns så mycket saker man ska tänka på när man kör! Så nu ska jag bara börja köra och öva inför nästa år! Hoppas ni fått en bra dag och kväll, nu ska jag varva ner lite så säger godnatt och puss♥
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback