Mina dagar

Heej!
Det har varit sådan stooor förändring de senaste dagarna i skolan. Jag måste vänja mig vid att vakna tidigt och gå och lägga mig tidigare, men det har ändå varit himla roligt att få umgås med klasskompisarna hela dagarna!


Min vecka har inte varit så himla speciell, jag har varit i skolan, tränat lite och kollat på idol för jag lyckades komma med i någon sekund här och där hahah! Min audition blev dock inte med men den finns på TV4.se :D
Idag slutade jag 14.00 och då drog jag in till stan en kortis med Jacob, Ellen, Matilda och Robin. Vi satte oss på ett fika och ba chilla med varandra!
Precis nyss var jag ute på en lååång PW och har kört lite styrka efter det. Imorn ska jag och syrran gymma lite när jag slutat :)
 
Men hoppas ni haft bra dagar so far!
puss♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback