Gårdagen!

Ja, de senaste dagarna har varit hektiska, därav ingen bloggning.
I fredags gick jag hem från skolan pga. att jag mådde piss dåligt så jag var hemma och sov hela dagen!
Men det behövdes och igår var jag i Globen hela dagen, från 07.00 till 18.30 typ! Men wow vad det var värt det! Är sååå glaaaaad!!!!♥
Jag och Anna hade ju typ inte ätit något på hela jäkla dan igår, så det var himla gott med att äta donken när vi kom hem! Jag kunde först inte äta något för jag mådde så illa pga. av mina nerver men sen var jag jättehungrig!!


Ja, jag har redan hunnit göra mycket plugg idag. Har gjort klart båda inlömningarna som ska va inlämnade ikväll, sen har jag nästan gjort klart mitt svenska tal tills onsdag, nationella!!!!

Så idag ska jag nu ta det lugnt efter allt detta och kanske senare ikväll ska jag ta tag i Matten också, men vi får se!
Puss så länge, här får ni lite bilder från instagram, bla min och en kompis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback